מהבלוג

תוכנית עסקית לאתר צימרים

המגמה העיקרית בימינו בשיווק בכלל ובתחום התיירות בפרט, היא רכישת חבילות חופשים ונופשים דרך האינטרנט. אנשים כבר כמעט ולא הולכים, כמו פעם, לסוכן נסיעות שיתאים להם את הנסיעה או החופשה. נגישות המידע באינטרנט על אתרי צימרים ונופש, וההיצע הגדול, מאפשר לאנשים לבחור בקלות יחסית ובמחיר נוח את אתר הנופש הבא שלהם.


לכן, לא יכול היום בעל צימרים להרשות לעצמו שלא יהיה לו אתר אינטרנט. חופשה באינטרנט קונים עם העיניים ולכן אתר של צימרים צריך להיות מתוכנן היטב ובנראות גבוהה במיוחד כדי לעמוד בתחרות ולהביא את התוצאות הרצויות. כדי להגיע לאתר אינטרנט לצימר, שיביא את הלקוחות לבצע הזמנות, יש לבנות לאתר תוכנית עסקית מפורטת ורחבה.
תוכנית עסקית לאתר צימרים צריכה להתבסס על כמה החלטות ראשוניות:
האם תתאפשר רכישה או הזמנה דרך אתר האינטרנט? החלטה זו תשפיע על נראות האתר ועל דרך שיווקו, כמו גם על התשתית עליו יבנה האתר.
האם אני רוצה להרוויח מפרסום באתר- בעלי אתרי צימרים רבים מכניסים פרסום של עסקים משיקים המשלימים את המוצר שלהם- הצימר, כגון: אטרקציות באזור, שירותי ספא, מסעדות, מרכזי קניות ועוד... החלטה עקרונית על שטח פרסום והכנסה הצפויה ממנו באתר אינטרנט לצימר היא חשובה.
לאחר החלטות עקרוניות אלה ניתן להתחיל בבניית התוכנית העסקית לאתר הצימרים. התוכנית העסקית לאתר הצימרים תכלול את הדברים הבאים:
כיצד יעוצב האתר- מה תהיה הנראות שלו- מדובר בחלק מתהליך המיתוג הכללי של הצימר.
מהי ההשקעה הנדרשת בפיתוח האתר, האם אנו רוצים גם אתר סלולרי, אפליקציה וכו'.
מיהו קהל היעד של הצימרים שלי- האם משפחות, זוגות, תיירים, חילוניים או דתיים וכו'.
מהי התחרות הקיימת בשוק ובאזור הגיאוגרפי בו נמצא הצימר- איזה אתרים יש למתחרים שלי באזור, איך הם נראים ומה הם מפרסמים? מודיעין עסקי הוא כלי עוצמתי שיכול לחסוך הרבה זמן וכסף...
מהם דרכי השיווק והפרסום של האתר: האם נבצע קידום ממומן בגוגל או ברשתות חברתיות? האם נפרסם בפורטלים של תיירות? האם גם בארץ וגם בחו"ל?
מהן מילות המפתח שישמשו לקידום האתר- יש לבצע חקר מילים מעמיק ולמצוא את מילות הקידום שיעשו את העבודה הטובה ביותר להבאת קהל היעד.

(*)
הכנס שם פרטי ומשפחה

(*)
הכנס כתובת אימייל

(*)
הכנס מס׳ טלפון

(*)
אנא הכנס מהות השרות המבוקש

(*)
מספר שגוי

Invalid Input

© 2016 Or-Star LTD All Rights Reserved